Åh jag önskar att vi hade mer tid att blogga, har ju så mycket vi vill visa er, men sen kom snillena här på att en liten sneakpeak då o då inte är alltför tidskrävande, så- här är Annelie och Jesper, vilka raringar. Snart på bloggen alltså!;)

Åh jag önskar att vi hade mer tid att blogga, har ju så mycket vi vill visa er, men sen kom snillena här på att en liten sneakpeak då o då inte är alltför tidskrävande, så- här är Annelie och Jesper, vilka raringar. Snart på bloggen alltså!;)

Idag tänker jag visa lite bilder från helgens bröllopsfotografering med Ida & Andreas! Vilken rooolig dag vi hade, Andreas är inte killen som håller igen med skämten direkt, inte jag heller...
Aug 16, 2011Hej hej alla tålmodiga:) Nu tänkte jag visa alldeles för mycket bilder igen, haha.. jag äääälskar detta bröllop, människorna, kläderna, fotoplatserna, ja allt faktiskt! Hoppas även ni ser...
Sep 15, 2013
0 comments