Kolla in de här två sötisarna…
feb 27, 2010
Dayfotografi
2 kommentarer
Hugo & Julia
Siri & Edith i studion
Några bilder från fotograferingen med lilla Siri & Edith! Goa och glada, hur coola som helst och söta som socker- bra kombination! Mamma Tessan! Fler bilder på ingång;)
Apr 08, 2010
Babyerbjudande hos Dayfotografi
Ja, vi erkänner. Vi har varit lite dåliga på att blogga. Men nu så. Skärpning ; ) Vi har fullt ös i studion, en massa härliga familjer och barn! Vi har många som frågar efter vårt...
Sep 24, 2016



2 comments
Lisa Käll
Jan 01, 1970
Vilka fina bilder! oCh att du lyckades hitta min sambos brorsbarn i stockholm! Lite extra kul att titta in på din sida! =)
mvh / Lisa (livias fröken)
Richard
Jan 01, 1970
Lisa; vad kul att du lyckades snappa upp dessa bilder. Ni kommer få se fler när vi får resten från Sara. Det verkar onekligen lovande med tanke på vilka fina bilder som lagts upp här på bloggen. Du och Henke måste gå dit när det blir dags i sommar 🙂